شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته به میزبانی تهران برگزار شد. این نمایشگاه که همه ساله با هدف معرفی و بهبود اوضاع اقتصادی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران برگزار می‌شود، میزبان شهرهای توریستی کشور در غرفه‌های خود بود. هچیرود که طی ۲سال اخیر از مدیریت شهری‌ای منسجم، کاربلد و تحصیلکرده و در راس […]

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته به میزبانی تهران برگزار شد.
این نمایشگاه که همه ساله با هدف معرفی و بهبود اوضاع اقتصادی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران برگزار می‌شود، میزبان شهرهای توریستی کشور در غرفه‌های خود بود.

هچیرود که طی ۲سال اخیر از مدیریت شهری‌ای منسجم، کاربلد و تحصیلکرده و در راس آن سکان‌داری مجرب همچون جعفر ردایی بهره می‌برد، قطار توسعه شهری را با شتابی مقبول شهروندان به پیش می‌راند، در این نمایشگاه حاضر و مهر تاییدی بر عملکرد ۲ساله مدیران خویش داشت.

غرفه‌ای که افتتاح آنرا جناب ضرغامی وزیر گردشگری با سنت شیرین شکستن قند و مجری محبوب حیاتی با گپ و گفت با شهردار هچیرود شیرینی انرا تکمیل کردند.

این نمایشگاه به مدت ۵ روز توانست میزبانی عزیزانی همچون نماینده مجلس دکتر محسنی، دکتر مهدی سام ریاست اسبق اموزش و پرورش شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر مهندس بهزاد محمودی و جناب مجید بحری، سرمایه گزاران فعال در حوزه شهری و بخشی از سیاسیون و فعالان اجتماعی را به سمت خود جذب کند.

از مجموعه مدیریت شهری و پرسنل خدوم شهرداری و دست اندرکاران که در ایام نمایشگاه در نهایت لطف، یار و همراه گردانندگان غرفه بوده‌اند، صمیمانه سپاسگزاریم.

با توجه به قابلیت‌های کم‌نظیر گردشگری شهر هچیرود و اهتمام مجریان و مسئولین محلی در غرفه ویژه این شهر، هچیرود به عنوان یکی از نمایندگان شمال ایران در نمایشگاه مذکور، همچون نگینی درخشید.