💢 آیا بخت بانوان برای عضویت در شورای هچیرود باز می‌شود؟!   ● خوشبختانه بانوان کشور عزیزمان نسبت به گذشته به توانمندی خود ایمان بیشتری دارند و می‌توان از نقش بانوان در سالهای اخیر در مسئولیت‌های خطیری همچون بخشداری مرکزی شهرستان چالوس یا ریاست شبکه بهداشت و درمان چالوس، ریاست و معاونت در برخی ادارات […]

💢 آیا بخت بانوان برای عضویت در شورای هچیرود باز می‌شود؟!

 

● خوشبختانه بانوان کشور عزیزمان نسبت به گذشته به توانمندی خود ایمان بیشتری دارند و می‌توان از نقش بانوان در سالهای اخیر در مسئولیت‌های خطیری همچون بخشداری مرکزی شهرستان چالوس یا ریاست شبکه بهداشت و درمان چالوس، ریاست و معاونت در برخی ادارات شهرستانی و استانی اشاره کرد.

 

● خوشبختانه این باورپذیری بانوان موجب شده تا نقش آنان در شوراهای اسلامی نیز پررنگ شود.

همانطور که طی سالیان اخیر دهیاران نمونه استانی و شوراهای شهر و روستا و دهیار از این قشر انتخاب شدند.

 

● همانگونه که نیمی از جمعیت فعال کشور را زنان و دختران این سرزمین شامل می‌شوند؛ می‌توان به عدم حضور بانوان قدرتمند و توانمند در مجموعه شورای اسلامی شهر هچیرود اشاره کرد.

 

● عدم حمایت زنان و دختران شهر هچیرود از کاندیدای زن در انتخابات گذشته، بسی جای تامل و نگرانی دارد!

جایی که همواره این نارضایتى را از حضور همجنس خود دارند ولی حمایتی کامل دیده نمی‌شود.

 

● وقتی در شهر هچیرود تقریبا ۸۰۰۰ نفر رای می‌دهند این یعنی می‌توان با حمایت ۵۰ درصدی از یک بانو، نزدیک به ۳۵۰۰ الی ۴۰۰۰ رای به گزینه محتمل داد تا حداقل پس از ۸ سال یک عضو شورا از میان بانوان انتخاب شود.

 

● جالب‌تر اینکه در شهر هچیرود در دوره اخیر احتمالا می‌توان با ۱۵۰۰ رای به عضویت شورا درآمد و این همت بانوان محترم شهر هچیرود را می‌طلبد.

 

● در حال حاضر ۵ تن از کاندیداهای ثبت نام شده اولیه دوره‌ی آتی شورای اسلامی شهر هچیرود، بانوان هستند که نسبت به دوره گذشته رشد داشته است.

 

➖ در مجال بعدی در خصوص این ۵ بانوی ثبت نام شده بیشتر خواهیم گفت…

 

● انتظار می‌رود؛ شاهد تحولی در دوره پیش‌روی شوراها در شهر هچیرود با تغییر اعضای فعلی و حضور نیروهای جوان علی‌الخصوص بانوان باشیم.

 

✍ کیوان فقیه

 

 

🔘 #پایگاه_خبری_هچیرود 🔻

🆔 http://hachirud.ir/

 

🔘 کانال خبری #هچیرود 🔻

🆔 @hachirod