مهدی نائیج معروف به ناخدا نائیج ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه اسلامیت و جمهوری استوار است و انتخابات از جمله مظاهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بوده و حق تعیین سرنوشت را به مردم داده است. وی با […]

مهدی نائیج معروف به ناخدا نائیج ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه اسلامیت و جمهوری استوار است و انتخابات از جمله مظاهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بوده و حق تعیین سرنوشت را به مردم داده است.

وی با اظهار اینکه طبق تأکیدات حضرت امام راحل، جمهوریت اسلام نیز به رأی گذاشته شد و مردم با بیش از ۹۸ درصد نظام جمهوری اسلامی را تأیید کردند، افزود: طی سال‌های انتخابات زیادی در کشور برگزار شد که مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان با فرافکنی‌ها قصد دارند، جمهوریت را زیرسئوال برند و مردم را از این حق محروم کنند و برخی‌ها در داخل نیز از روی نادانی نیز به این مسئله دامن می‌زنند.

ناییج با تاکید براینکه مردم در تعیین سرنوشت خود نقش دارند، خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات جمهوریت نظام اسلامی را ارتقا می بخشد.

رئیس ستاد مرکزی دولت عدالت و کرامت در نوشهر با عنوان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلام ارجع است، اظهار داشت: این نظام به عنوان تنها نظامی است که حرف اسلام و شیعه را می‌زند و هرگونه تضعیف آن سبب ضعیف شدن اسلام می‌شود.

وی با اظهار اینکه حربه‌های تبلیغاتی راه به جایی نخواهد برد، گفت: مردم در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی و مایه عبرت دشمنان اسلام خواهد بود.

وی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را در منطقه امری مهم برشمرد و گفت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.