بسمه تعالی مقام معظم رهبری(مدظله العالی):  هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد. ۵ آذر ماه که در تقویم ایران اسلامی […]

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):  هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد.

۵ آذر ماه که در تقویم ایران اسلامی به نام روز بسیج مزین گشته، فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهیدان و حماسه‌سازان مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار و عاشقان مکتب و فرهنگ ناب بسیجی که در مسیر سرور عاشقان، امام حسین(ع)، جان و سر باختند را گرامی بداریم.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و حضور این نهاد ارزشمند مردمی در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی مشهود است.

بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان سازمانی بالنده و پویا که در حفظ دستاوردها و آرمانهای انقلاب گام بر می دارد را  به همه بسیجیان تبریک می گویم و از خداوند منان می خواهم همگان را در تحقق آرمان ها و مطالبات ملت شریف ایران یاری فرماید.

کیوان فقیه

مدیرمسئول پایگاه خبری هچیرود