امام جمعه هچیرود با سپاس و حمد الهی از بازگشایی مجدد نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه ، بنا به اقتضای شرایط جامعه ، شروع به بیان معنای نفاق و نشانه های آن نمود. حجت الاسلام خسروی گفت: طبق آیات فراوان قرآن کریم، یکی از نشانه های منافق صفتان ، احساس زرنگی دروغین نسبت […]

امام جمعه هچیرود با سپاس و حمد الهی از بازگشایی مجدد نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه ، بنا به اقتضای شرایط جامعه ، شروع به بیان معنای نفاق و نشانه های آن نمود.

حجت الاسلام خسروی گفت:

طبق آیات فراوان قرآن کریم، یکی از نشانه های منافق صفتان ، احساس زرنگی دروغین نسبت به خودشان و احمق فرض کردن دیگران است.

وی همچنین از کمکهای مومنانه و صادقانه مردم عزیز بویژه خیران گمنام سپاسگزاری کرده و گفت:

مومنان هشیار باشند اجازه ندهند به بعضی افراد فرصت طلب که با راه اندازی نمایش کمک به فقرا سعی دارند وجهه اجتماعی کسب کنند و با وصل کردن خودشان به امام جمعه، شهردار ، شورا و نیروهای نظامی می خواهند سرپوش روی کارهای خلاف قانون خود بگذارند و ساخت و سازهای غیر مجاز را دامن بزنند.

این گونه افراد بدانند دیگر زمان موج سواری تمام شد و اگر تا بحال با آنها مماشات می شد اما زین پس، از افرادی که جانانه جلوی اعمال خلاف اینها را گرفته اند دفاع علنی خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم که در رسانه های دشمن از جمله کانال تلگرامی مزدور ، راجع به مخالفان با بلندمرتبه سازی غیر مجاز لاطائلات گفته شود.

مگر ما ژان وال ژان و زورو هستیم که هر مالی را از هر کسبی خرج فقرای جامعه کنیم؟!!!

اول باید نحوه کسب مال حلال باشد بعد خمس و زکاتش پرداخت شده باشد، آنگاه بتوان بصورت طیب و طاهر و بدون خودنمایی، هدیه به فقرا نمود کما اینکه رهبر انقلاب طی دو سری ارسال کمک های مومنانه برای ائمه جمعه سراسر کشور طی سلسله مراتب ، دستور اکید داده بودند که حتی یک فیلم و عکس تهیه نشود.

نمی گویم تهیه فیلم و عکس برای ارائه خدمات و گزارش کار به مردم و مسئولان مذموم است اما نباید همین روش، شیوه ای برای فرصت طلبان شود که خودشان را مطرح کرده و اگر چند تومنی خرج فقرا با ریاکاری می نمایند، هزاران برابر از راه های خلاف قانون و رانت خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز درآمد نامشروع داشته باشند.

اگر مسئولان در هر شهری جلوی این رانت خواران را بگیرند، در کل کشور ، اقتصادمان هم درمان خواهد شد.

بنده که از ۸ سال قبل تا به حال پیگیر طرح ملی پلیس اقتصادی در کشور بوده ام و اکثر مجاری قانونی را هم رایزنی کرده ام اما بهرحال تشکیل پلیس امنیت اقتصادی با دستور فرماندهی محترم ناجا گامی هرچند کوچک در امر خطیر پلیس اقتصادی سراسر کشور است.

با وجود پلیس اقتصادی جلوی تمام ریشه های رانت خواری و رشوه خواری بصورت سیستماتیک گرفته می شود، یعنی تمام منافذ قانونی رانت خواری و اختلاس بسته خواهد شد.

خطیب هچیرود در انتها از همه مومنان دعوت کرد در برنامه یکپارچه اربعین که عصر روز چهارشنبه با شروع نماز مغرب و عشا در محوطه باز مسجد اکبر آباد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی دیده شده است، حضور پرشور داشته باشند.

دفتر امام جمعه هچیرود