بسمه تعالی دوازدهم فروردین ۵۸ روز سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به سیاست منطبق بر دیانت جاودانه ساخت. این روز مقدس و پر برکت به عنوان سند آزادی و استقلال ملت […]

بسمه تعالی
دوازدهم فروردین ۵۸ روز سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به سیاست منطبق بر دیانت جاودانه ساخت.

این روز مقدس و پر برکت به عنوان سند آزادی و استقلال ملت ایران و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانی است که از معنویت گسسته و سعادت و کمال خود را در پیروی از امیال و هواهای نفسانی خود می پندارند.

فریاد توفنده مردم با ایمان ایران اسلامی با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت ها وایثار خود، ضمن نفی استیلای استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای « آری» دادند و رأی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رأی به امامت جامعه اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بود که در قامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تجلی یافت و امروز نیز با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) تداوم دارد.

اینجانب دوازدهم فروردین سالروز تاریخی تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) که با پایداری و مقاومت ملت ایران استقرار یافت را به مردم شریف و انقلابی ایران به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر مسئولان و مشارکت مردم فهیم و تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف این نظام مردم سالار دینی قدم برداریم.

کیوان فقیه