محوری که همچنان قربانی می‌گیرد!! قصه پر غصه جاده مرزن‌آباد تا دزدبن) لکه سیاه دیگر بر تارک اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت!! آقای پروفسور؛ کاش اتوبوس تغییر مدیران، انتظار ریاست این اداره را نیز پایان دهد!! روح‌اله سلطانی لشکناری ترافیک سنگین مرزن‌آباد در ایام تعطیلات جاری، منجر گشت؛ بعد از چند […]

محوری که همچنان قربانی می‌گیرد!!
قصه پر غصه جاده مرزن‌آباد تا دزدبن)

لکه سیاه دیگر بر تارک اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت!!
آقای پروفسور؛ کاش اتوبوس تغییر مدیران، انتظار ریاست این اداره را نیز پایان دهد!!

روح‌اله سلطانی لشکناری

ترافیک سنگین مرزن‌آباد در ایام تعطیلات جاری، منجر گشت؛ بعد از چند سال جهت کاهش این ترافیک، محور کندوان حد فاصل مرزن‌آباد به دزدبن برای تعریض، به شرکت ملی ساختمان و مدیریت این قطعه چند کیلومتری به اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان سپرده شود.

از وزیر آخوندی تا اسلامی از استانداری تا وزارت، حسن نیا معاون وزیر و احمدی لاشکی تا محمدعلی محسنی و خیلی از مسئولین دیگر برای افتتاح این محور وعده‌های رنگارنگ داده‌اند و افسوس که وعده‌ها از حرف فراتر نرفت!!
محوری که قرار بود عید سال قبل افتتاح شود اما به وعده تعطیلات خرداد رسید، اما باز هم وعده پشت وعده و بعد شهریور و باز هم وعده که نوروز امسال این محور حداقل تا جاده طویر بازگشایی می‌شود اما افسوس که مسئولین کشوری و منطقه‌ای فقط حرف زدن و ژست گرفتن مقابل دوربین خبرنگاران را خوب بلد هستند و ما دعا می‌کنیم که خدواند کمک کند تا شرکت ملی ساختمان به خودش بیاید و هر چه زودتر پروژه تعریض به پایان برسد، تا مردم کوهستان زمین که همانند دیگر نقاط کوهستان نشین حوزه انتخابیه در مظلومیت و محرومیت به سر می‌برند، دیگر شاهد مرگ فرزندان خودش نباشد.

محوری که بعد از چند سال با همه تجهیزات مدرن راهداری اندرخم یک کوچه است و افسوس که هیچ مسئولی عذرخواهی را بلد نیست و به احتمال زیاد مثل همیشه طلبکار هم می‌باشند!

هشدار به شرکت ملی ساختمان پیمانکار پروژه فوق و اداره راه و شهرسازی منطقه مجری پروژه مرگ تعریض مرزن‌آباد به دزدبن؛
بجای اینکه دغدغه‌تان برداشت مخلوط در چند نقطه این محور و فروش آن به مردم باشد، بهتر نیست فاز به فاز این محور در حال تعریض را بازگشایی کنید تا بیشتر از این مردم منطقه‌مان دچار حادثه نگشته و در سوگ عزیزان خود عزادار نشوند؟!

 

از مهندس مهدی صفایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس پرسشی داریم که آیا چیدمان این نیوجرسی‌ها در جاده کارشناسی شده است؟!
چرا هشدارهای راهداری را در چند کیلومتر مانده به این نقطه مرگ‌خیز برای مسافرین بیشتر نمی‌کنید؟!

از دکتر محمدعلی محسنی نماینده مردم منطقه انتظار داریم که در نشست فوری با وزیر راه و شهرسازی هر چه زودتر تکلیف این محور را مشخص کنند و همچنین از سید رسول حسینی فرماندار شهرستان چالوس که خودشان فرزند این منطقه می‌باشد توقع می‌رود که نظارت و بازدیدهای روزانه از این پروژه را دستور کاری خود قرار داده تا شاهد پیشرفت بیشتر و اتمام این پروژه باشیم.

در پایان درود میفرستم به روح مرحوم مهندس مرتضی رضوی که از نیکان منطقه بود و متاسفانه در اولین روز نوروز، جان خود را در یک تصادف درناک از دست داد… روحش قرین رحمت الهی